وي مشارکت گسترده کارکنان را يکي از ابزارهاي اصلي اجراي مديريت کيفيت فراگير دانست و افزود: يک سيستم اثربخش براي انسجام بهبود کيفي مستمر افراد در سطوح سازماني، ارائه خدمات و جلب رضايت مشتريان به دنبال آن است تا فرهنگي را ايجاد کند که تمامي کارکنان به طور مداوم سازماندهي فعاليت خود را با نگرش تامين نيازمنديهاي متنوع و متغير مشتريان بهبود بخشند.
مدير عامل هتل پارسيان استقلال کار گروهي، نگرش علمي در تصميمگيريها و مشتريگرايي را از جمله محورهاي اصلي در مديريت کيفيت فراگير برشمرد و خاطرنشان کرد: بر اساس همين ديدگاه و تلاشها بوده است که هتل استقلال از صنعت هتلداري کشور موفق به کسب رتبه برتر رضايتمندي مشتريان و دريافت لوح سپاس مديريت موفق، گواهينامه ISO:10004-2010 و تنديس عنوان برند برتر از سوي شوراي هماهنگي کشوري دومين طرح ملي سپاس شد.
مولوي با اشاره به شرايط کنوني بازار هتلداري کشورکه بعضي اوقات هتلهاي جديدي با قدرت مانورهاي متفاوت پا به عرصه فعاليت ميگذارند و از طرفي به دليل سخت شدن رقابت در اين صنعت، مطمئنترين ابزار موفقيت در اين عرصه را ارائه خدمات با کيفيت و متنوع مطابق با نيازهاي مشتريان برشمرد.
وي افزود: استراتژي ما در هتل پارسيان استقلال ايجاد بازارهاي جديد از طريق ارتقاي کيفيت خدمات هتل با استفاده از مديريت کيفيت فراگير و همچنين همکاري نزديک با موسسات و اتحاديههاي صنفي استوار است، لذا آمادهايم با عقد قرارداد سازمانها اعم از دولتي و خصوصي و همچنين تشکلهاي صنفي، خدمات خود را با تخفيف ويژه به آنها ارائه کنيم که يقينا از نظر اقتصادي براي استفادهکنندگان از خدمات اين هتل بسيار مقرون به صرفه خواهد بود.
120
انتهای پیام/